Wednesday, October 14, 2009

office accessories



penah tak korang kadang2 bengang bile nak guna office nye accessories macam paper cutter ke, or photostate machine, or fax machine..atau ape2 je la..heh..

ok la..sbnanye aku saje nak cite ni..aku sgt suka n excited bile guna paper cutter kat opis aku ni..sgt presicion kate orang..hehe..dan ko ley potong ikut suka ko, tanpa ade kejadian tersenget2 ke, or terkoyak ke..ape2 pun mmg bes la..dulu kat opis lame aku guna cutter yg old fasion tu je..yang knkdg pisau die ujung2 je tajam..pastu bila nak potong ujung je sebelah ni je terpotong..yg ujung lg satu terlipat..hehe...jgn marah aa..

cutter fesen lama di opis lama ku

but now,
cutter cm kat opis baru ku


oleh kerana teknologi semakin canggih..dan nak kan ketepatan masa dan potongan, cewahh..ade cutter yg ko tolak2 je pemotong tu mcm shreeeettt bunyi die..haha gile tajam pisau tuu..best2..oo..ye aku mmg suke menggunting, melekat, dan menconteng..haha..xde kene mengene..

tp, moral of the story..kepada bos2 sila lah alert eh..mungkin korg rasa, selagi peralatan lama tu boleh guna ko nak guna jugak kan..tak kire sentimen pengguna2 tu...tp percaya lah..knkadang peralatan opis yg effisen boleh membangkitkan semangat pekerja juga..baru la boleh bekerja ngan kualiti, dan produktiviti pn terjamin..hehe..saje je aku..

k la..ptg2 ni ngarut je...saje nak share ngan korg yg aku xcited memotong kertas ;p




3 comments:

SoFiA.opY said...

giler takde keje ni!!!
update 2 kali sehari..

nak jadi c33ram00n keeee??????

wakaka

shiela said...

haha..tu la tu..keje smbilan ;p

ELLY said...

hahaha....cutter pon ko leh wat main....bwk la blk umah....nnti bleh ko main2 sblm tdo, xder ar ko dok boring jerk.....hahaha.....

Daisypath Anniversary tickers