Wednesday, July 15, 2009

im in sad mood..

Disebalik kegembiraan disebabkan aku dapat kerja baru..aku juga berasa saaangatt sedih sebab die..yer, die yang telah dtg menceriakan hidup aku satu masa dulu, yang membuka hati aku untuk menyayangi, die yg mengisi kekosongan hati aku, teman ketika kesorangan, teman untuk gelak2, teman untuk mengadu, teman untuk menangis, teman yg jugak kadang kala suka menyakitkan hati..tapi pada masa yang sama membuatkan aku sayang kepadanye, everything is about him..since he came into my life..but now, he want to go...how sad is that..i thought he going to be with me until the end of our life...i thought die yang begitu ikhlas dan membuat segala janji untuk terus setia akan terus setia smpai bila2..tp semuanye skrg da hilang..sehinggakan tahap die xnak terima panggilan aku lg..msg aku lg..sehinggakan tidak sudi lagi berkongsi cerita..


i wonder, what is my mistake in this relationship..until now, still waiting..is there any hope for us..hmm..i hope there will be..love him so much n appriciate everytime that i spend with him :)




p/s: to you, thanks so much..
Daisypath Anniversary tickers