Friday, March 12, 2010

aku sangat boring..huhu

hari ni ape aku buat ek..hmm..pagi2 tadi ade meeting..selalunya meeting tu lama tp oleh kerana ketiadaan KSU sebagai pengerusi, maka meeting tu jadi kejap je..adei..oleh sebab itu, aku rasa mcm masa tu panjang..hee

dan sekarang, aku sangat lah bosannn wokeh..ari tu kalau bukak yahoo email, boleh jugak chat2..tp skrg mcm dah takde pulak chat..bukak fb boleh..tp biasa lah game takle main..dok kacau2 n reply2 status je la..pastu wat quiz entah apo2..sumpah aku bosan weh..cepat laaa..nak balik..hee..cite ni pun ley jadi entry ek..ape2 je la..

ape lagi nak cite ek..haaa..weh korang2 yang membaca blog saya ni..atkder ke keje2 kosong...aku mencari kerje ni..risau la..kontrak lagi 9 bulan je lagi..pastu aku nganggur..tak dapat dibayangkan mcm mane...how i will survive..bnyak hutang nak dibayar weh..helppppp...!! ..dan Malaysia, kenapa susah sangat nak bagi aku keje ek...nyesal aku amek engineering camni lah..hishhh..

ok lah..aku sbnanye nak borak2 tapi takde sape nak borak ngan aku..huhu..incik ahmad keje la pulak..kalo tak boleh kacau die je...


No comments:

Daisypath Anniversary tickers