Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak

Esok dah nak puasa kan...waahh..best sekali...!!

Dengan ini, aku nak ucapkan selamat berpuasa tuk semua kawan-kawan dan juga lawan (ade ke ;p) ..sempena bulan baik ni, tinggalkan lah amalan-amalan yang tak baik eh cakap pun yang baik2 je ek....beramal selagi boleh..

bersama-samalah kita mengimarahkan bulan ramadhan ini..

Sabda Rasulullah saw:
"Barangsiapa yang mendirikan Ramadhan dengan penuh keimanan nescaya diampunkan segala dosa-dosanya yang lalu."


No comments: