Saturday, December 31, 2011

early morning at the end December..

hari ini hari sabtu..aku bangun pagiiii gile..sebab ade orang tu sms wat aku terkejut dari tiduq..ohh, rupanye baru nak azan subuh [mcm tau2 je aku nak suh die kejutkan subuh..ngee]..maka teruskan je la solat dulu..dan bile memikirkan pasal artikel aku penah baca iaitu tak elok tidur lepas subuh..maka aku saje drag sampai la sekarang ni..iaitu pukul 7.36 pagi..ahhh..kat luar pulak bunyi bising nyaaa sebab jiran aku tengah test enjin lori die...ade masalah agaknye tu..tp agak annoying la..sbb dikala aku nak mendengar kicauan burung2 tetibe ade bunyi zooommm zooomm zoommm..grrrrr.....

dan aku adalah tak tau nak wat ape lagi ni..nak tunggu kul 8 lah..nak tido balik..boleh x cmtu..ke tu pun kire lepas subuh jugak ek..eh, jam di handphone syafiq da bunyi..nak kacau die la..mane tau die nak gi memane ke pepagi ni..okeh buhbye....

p/s: entry yang xde motif..and serious shit the annoying sound is killing my morning mood..gudness


No comments:

Daisypath Anniversary tickers