Monday, January 2, 2012

Macam-macam lah aku nih..

* walaupun aku duduk kat umah je sejak kecik..tapi semalam memang aku rasa homesick sangat..haha..boleh tak..maybe sebab this few weeks mmg tak lekat kat umah..maka rindu nak merilek2 kan diri di rumah saje..tanpa berbuat ape2..eh, sudah semestinya aku kene wat keje umah kan..tp xpe..rasa nyaman je hari ni...super nice :D

* Yesterday, pegi tengok kereta2 terpakai dekat PJ Sunday sale tu..oh my, banyak gile kot kereta..tak cukup dengan tepi jalan tempat parking tu...dorang bukak lagi kat tempat parking bertingkat..maka suasana adalah seperti pasar pagi..cuma yang bezanya, dorang tak jual makanan / barang basah..tapi jual kereta2 yang hensom2..haha..apakahhhh..to those yang nak cari kereta terpakai..mungkin boleh lah pergi kat sunday sale yang dibuka di Petaling jaya, berdekatan dengan maybank tu..keadaan tempat tu seperti gamba2 di bawah..


gamba credit to google..

* since hari jumaat rasanye, aku telah diserang batuk..oh my, perit betul tekak ni..mcm nak demam dah rasa..semalam post kat wall fb, then my bos suggest minum air asam jawa..huhu..so try la minum..tiga gelas jugak aku minum..not like it though..ewwww..horror bau die..tak suke..tp minum jugak..so, today, i guess ok sikit kot..tp ade la batuk2 lagi..suara pun dah berubah dah ni..isk2

*tomorrow willl start work..new yer edition..hehe..what will happen..tp yang pasti macam semangat lak nak gi keje sok..maybe sebab dah puas cuti kot..harap2 dapat mengekalkan momentum nak keje ni sampai hujung tahun...*wink*..

*okeh, i forgot..sepatutnya nak hantar kereta yang setahun tak servis tu...huhu..ok la..daaa..terima kasih kerana membaca chielalala yang mengarut ini..keh keh keh..


i love pandas...lalala

4 comments:

saisyahk said...

Setahun tak servis? Series?

shiela said...

yup..definitely..huu

Unknown said...

sori lambat.. baru masuk laptop. shiela, boleh ke setahun tak servis? oo cuma tukar minyak tu sendiri je eh. tambah2 je eh? kalo x bwk jln jauh takpe la kot.. hehe.

shiela said...

aku mmg x tuka ape2..x tmbah ape2 pn..nadaa...boleh x :p

Daisypath Anniversary tickers