Wednesday, December 31, 2008

saya dan tahun baru..welcome 2009 (still countdown)

Hi y’all..e’eh hari ni dah hari last tuk 2008 la..cepat je masa berlalu kan..hmm..bnyk mende belaku thn ni..antaranye, merasa duit bonus 1st time awl thn dulu, pastu series of dating..mcm2 tempat dah pergi..pastu, break up..pastu nanges2..kuang kuang kuang..pastu ape lg ek..bnyk la..ntah ape2 yg aku wat tu..xmencapai matlamat lansung..cam sia2 je sethn ni..but then, tambah lagi lah pengalaman idup..ye x..huhu..

Penutup tuk thn ni ialah, aku dpt bonus lg..yeyeh ;D ..sekejap je abihnye..ngan servis kete, roadtax mati, insuran kete..bla..bla..bla..pastu kete tu lak tersadai kat umah pasal tayar pancit..adei..tau2 je kan..time org nak beduit sket , ado yo mondo nak kono buek..

Aku plan nak bli jam..yg ni aku pakai ni, dah mati dah..tp aku pakai gak sbb nak wat hiasan kat tgn..huhu..pasalnye, aku nye jam lg satu khas tuk pakai bj yg cm laki sket..sbb sport nye kan..yg ni aku pakai ni tuk ngan baju girly2..alahai, susah nye jadi pmpuan kan3..sume nak kene matching..cmno duit x abih..cube ko bg tau sket cmne..

Hish..melalut lak..btw, aku ingat nak wat azam thn baru la..huhu..sempena menyambut kegawatan ekonomi 2009 ni, aku nak jd pekerja yg komited lah..cewah ;p ..dtg on time, blk lmbat sket..kurangkan cuti, rajin wat keje, kurang merungut, pastu ape ek, hmm..haa..kurangkan aktiviti melayari internet diwaktu bekerja..huhu boley ke ni..ahh, akan ku coba jugak..ini semua adalah untuk precaution..yela, mane tau tetibe company decide nak buang org ke kan..kalau aku still ngan attitude ni kan dah jadi antara calon2 kene buang tuh..susah juga sih..mapuh..

Pastu ape agi ek..haa..aku nak tukau wardrobe la, I mean my style of clothing..nak lebey tutup2 gitu..yelah kan, umur ku semakin meningkat..tp seb baik aku kategori girl lg..not yet a women..haha..jgn jeles eh ;p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers