Sunday, May 31, 2009

tengok wayang

hai..rajin lak aku nak wat entry tgh pagi bute ni kan..hehe..xpe la..layankan aje ;p ..begini ceritanye..aku sbnanye td baru je balik tgk wayang kul 10 nye tayangan..cerita baru weh..bes bangat..terminator..penuh ngan aksi2 brutal..patut tgk ni..no wander pecah panggung kan..

tgk saje berape ramai yg beratur ni.. ni baru kat galaxi ampang..cube kalo kat tempat lain..idakk la aku tau kan..kat sini pun dorg bukak 2 panggung tuk cite terminator saje..slalu mmg cmtu la tuk cite2 best selling ni..

aku smpai sane lm pukul 8.40 cmtu..eleh, bukan jauh st pn ngan umah...hehe..gedik je lebey..kalo jln kaki lam 5 menet je kot..depan umh je pun..so, oleh kerana cite tu stat kul 10, maka aku ade bnyk masa lg kan..sempat la begamba2 mcm org jakun kan..haha..lg pun cm da lame je aku xletak gmba lm blog ni..kemalasan dong..btw, aku g ni ngan eli n ajaq..shoki kate aku kaco org dating..huhu..tp nak wat cmne..kite kesorangan..uhuk2..sempat gak la smbil tggu tu gado ngan shoki jap (dlm phone)..boley ark..heh..i like ;p

akhirnya..dpt jugak masuk wayang ni..ok2..shhh..cite nak stat..jm tgk..hehe..poyo je razaq tu..
ntah pape ntah entry aku ni..nak cite tp xtau teknik bercerita ngan baik..ahh layann...


(salah satu adegan lm terminator..watak antara john cornor n marcus..)

kepada sesiapa yg bosan2 xde mende nak wat tu, g la tgk wayang eh..bnyk cite bes bln ni..eh, cite transformer pn nak kua dah..nnt nak tgk la..hmm, aku ni bkn slalu tgk wyg pn sbnanye..cite2 tetentu je aku tengok..

ok la..mate pn ngantuk sudah..selamat malam evrybody yeh..

p/s: i luv marcus in this movie coz he is sooo hansome ;p..but i lv to eat coki2 more..

1 comment:

Nem0 o0h Nem0 said...

cite ni mmg best pun tp aku ak sempat tgk lagi.. =)