Tuesday, June 4, 2013

Today..

Dah lama aku x tulis kat sini kan...aku pun da habis pantang ni..namun, xda la teruja sangat sebab rasa cam biasa je..pasal makan masa pantang tu..mcm sams jugak ape yg aku makan time sekarang..huu...

Berat badan aku toksah cite la..mmg teruk gile naiknya..xtau bila boleh turun..stressssss..sampai skrg berat aku adelah 73kg dari 84kg masa last ngandung aritu..semua baju da x muat..camno?

Dan hari ni aku da masuk opis balik..ramai pulak yg da resign..aku pun akan menyusul kemudian..hihi..yup gud news..da dapat keje kat JB..alhamdulillah..now dapat la reunite father wit daughter..suke la ayah nina tu..cian nina..

Pasal journey aku menyusukan baby..hmm aku rasa ok2 saja..xla bnyk mencurah2 susu aku ni..btw, tadi pump kat opis..2 kali..hasil paling bnyk aku dpt 5oz masa 1st session..2nd dpt 130ml...ohh happy nye.ihiks..sbb sblm ni sikit je..paling bnyk pun 3oz..akan ku usahakan lagi tuk tambahkan hasil..hee..eh aku rasa susu ibu ni magik lah..masa pump2 ingatkan da abis..tp bile tggu lama..tetibe die kua lagi...magik kan..oleh itu..chaiyuk2..hanya tuk ninah ku cayang...

Wat else..ohh 2 jun aritu genap la setahun perkahwinan aku..tp xde celebrate pun..huu..mcm x bes je kan..

Dannn aku da dapat henpon baru yg diidamkan..yeahh..dan ni entry ni aku guna hp jek..jakun mode y'all..almaklumlah bukan senang nk beli ni..kene cuti bergaji 2 bln baru leh dpt..ahaks..

Ok la tu aje..chow...

No comments: