Monday, July 15, 2013

My little anina

Assalamualaikum..
1st of all..nak ucap selamat berpuasa kepada semuaaaa yg baca blog aku nih..hee..kalo ade lagi la kan..

Almaklumlaa blog aku menyepi je..tak tau nak cite ape..lgpun kat jb ni aku xde tenet..broadband aku kat kl lah..nak masuk gamba2 guna hp ni mcm susah jek..
Ok la..jom aku cite pekembangan nurul sakinah..aku panggil die kadang2 anina, kinah, nina, ina..hihi..konpius anak aku..kan kan kan..
Sekarang tgk die geramm jek..rasa nak cium2..hee..setakat 3bulan ni..berat die pun dah cecah 6.2kg..
Setakat duk kat jb ni..nina minum susu ibu jek..fm dah x sentuh..smpai skrg ni bg fm die tolak..huu..takut gak aku..sbb aku tak wat stok..jenis pam arini tuk esok nye..cukup2 jek..cuba kalo aku blk lmbat ke ape..haa cmne.pandai2 la anina eh..hihi
Nina dah pandai agah.sporting..suka gelak..veryyy melting kalau tgk die gelak..kdg2 mengekeh2 gelak..suara die borak pun bukan main kuat..kdg2 smpai terjerit suara die...haha..
Dah pandai main2..kalo dlm buaian letak toys yg gantung2 tu..die da boleh capai2..pastu tgk org pun dah kenal..sbb suka nau pandang org budak ni..
Pagi tadi..time kitorg sahur, letak nina atas katil sorg2..kiri kanan letak bantal la kan..die xpandai meniarap lg..so ok je la kan..pastu letak kelambu kat die...bile da abis sahur..tgk die balik..kelambu tu da atas die..haha..comel gile..die da boleh angkat kelambu pulak dah..tak saba nak tgk die besa lg..sbb bile da pandai main..mesti bes kan kan.
Ok la tu je cite aku..hee..ntah ape2
Aku main taip je..sbb gne hp je..so x nmpak ape yg aku cite :p ...

Daa

No comments: