Thursday, January 8, 2009

today..

ari ni, keje mcm ok saje, agak mencipta rekod peribadi sbb x bukak internet during working hour..heh..tp yg xbesnye, still dtg lmbat agak2 lam 15menet..soo undisipline..blk pulak cpt je ;p

td balik singgah gym, aku plan mmg nak workout 2kali seminggu..xcukup sbnanye..tp aku xlarat..tulang temulang ni lembut je..angkat berat pun setakat 10kg..heee..poyo je..
tp bahagian kaki boley lak angkat smpai 20..tang kat atas ni ha..aku rase tgn aku xkuat la..

mase blk td, calling die all the way home borak2...kenkdg rs bes je borak nagn dak tu..tp knkdg annoying je..hee..mmg cmtu eh..stupido..

aku rase aku mcm xsesuai la duk kat planet bumi..sbb perangai aku cm terlalu bodoh..xmcm manusia lain..dah la mcm xde feeling je..mendatar je..mcm numb..tau kah?..kenape aku selalu rase cmtu ek..ke ni mcm mid life crisis..

pastu aku suke duk sorg2, rase bes je jln2 snsorg..g gym snsorg..pastu sometimes rase mcm rimas kalau ade teman2 ni..bukan la aku sombong..aku mmg agak peramah sbnanye..tp mmg perangai cmtu...n knkdg aku rase org pandang aku ngan perasaan pelik, n penuh rase simpati..bukan nak suh bersimpati pun...dah mmg aku suka..its my choice kan..tp org xtau kot..hee..

haa..lg satu, td kan..boley x mase aku jalan tu, ade sorg sales tu tanye aku..akak parents ke, ade anak x..hmm..aku dah nmpk mcm tu ke..buta kah budak itu..btw, time tu aku pakai sluar trek n baju tshirt..ngan beg besar kat belakang..sandal wedges...hee..mcm org gile telepas masuk mall ngan rambut yg giler buruk walaupun aku blow..ah, lantak la..tp, ade ke tu rupe cm seorg mak2 eh..apadaaa..patut la mcm xde sape nak ngurat aku..hee..another poyoness statement

ape lg ek berlaku ari ni..hmm..at the end of the day, aku tetibe cm rs down..mcm2 belegar lm otak..tp xley cite kat sini..sbb xbes..nnt eli bace..hehe..ego beb, mesti jaga ;p

aku nye cerita mmg selalu kelam kabut..maklumla, krisis ngan identiti sendiri..hmm..ok wa bla dulu..

1 comment:

christie robert said...

wey wey... buat tag.. jangan curik tulang.. aisyah pun da buat tau.

Daisypath Anniversary tickers