Saturday, March 7, 2009

buang orang..

wohoo..aku dgr2 opis aku nak reduce pekerja la..huhu..takutnye..camne kalau aku yg terpilih..ape aku nak buat lepas ni..adakah aku nak teruskan kerjaya sbg engineer..penin jugak ni nak pk2..harap2 xde la jadi camtu kan..i still love my job..doa2kan la ek..takut jadi mcm cite akademi fantasia je..bwk balik barang sbb terkeluar sbb xde org undi..huhu...makin lame makin teruk keadaan ekonomi ni..bersyukurlah sape2 yg da ade keje tetap tu..walaupun xberpuas hati, at least x de la affected sgt ngan kadaan cmni..ni lah bahananye kerja swasta..yup, mmg boley naik senang kan gaji pn bnyk...tp..hmm..risky jugak la..especially time like this..tu pendapat aku la..kalau korang ade pendapat lain, ape lagi jom la kongsi2 cerita ;D


p/s: aku apply keje gomen, xde ke nak panggil aku intebiu ni..huhu..

No comments: