Thursday, June 4, 2009

mimpi semalam..

pagi tawan2 ku oh..hehe..ari ni pagi2 buta lagi aku duk depan komputer..dr lepas subuh td ha..ingat nak kua g joging..tp tgk keadaan luar dr tingkap nun, aku cm pk 2-3 kali..selalunye aku suka jog kat taman2 ke kan..the problem is, i have no one to accompany me..huhu..

yelah..skrg ni kan mcm2 cerita kite dgr kan..rogol, bunuh, ragut, bnyk nye..hmm..menakutkan..sbb tu aku lg rela register kat gym je tuk workout..tp pg2 buta ni, sogan lak nak pegi..nnt org mesti pk,xkeje ke budak ni..or takut kot2 aku sensorg je lm gym tu..malu den..hee..macam2 kan..bkn alasan yg dibuat2..tp halangan yg sebenar2nye..hati ni mmg meronta2 nak kua bersenam..huhu..xley la..addicted dah..bgn pg2 ni pun sbb pk, kalau aku tdo je, nnt mesti jd gemok..sbb xbnyk gerak..heh..psyco me ;p ..

ape aku nak wat eh time2 xde keje ni..serius, smlm jln2 kan, tgk org best je g keje, time lunch kua opis ramai2 lepak gerai makan..jeles nye..mcm looser lak aku rase diri aku ni..nak cr keje skrg duk pk nx week aku dah nak kene cuti 2minggu lak..so, better xyah dulu kot..stat bln depan je la..after aku balik sini..aku nak g mane, nnt aku cite eh..not now..ewah..

hmm..smlm aku bermimpi..maybe aku rasa rindu nak bekerja kot..so, mimpinya mesti la sekitar kerja jugak..haha..poyo..boley x aku mimpi yg tempat keje aku tu panggil aku blk keje..?..pastu aku pun happy sbb dapat keje situ blk..n bos aku, en.hamzul tu bg tugas ape ntah..idak le nak ingat evry detail kan..hee..pape ntah..tu satu cerita..

2nd cerita, aku mimpi linsharliana..haha..lin, ko masuk lam mimpi aku la weh..aku rindu ko kot ;p ..ceritanye, lin n family duk siap2 nak g thailand, tp xingat la tpt dia mane..pastu aku xtau ape aku wat kat situ..tp yg pasti ade la adik die si anol tu.. n mak n ayah die jugak..hehe..tu yg best ade kawan2 baik ni kan..siap kite kenal adik badik n family..tp lin ni, aku siap kenal pak2 sedara die skali..kite bff kan lin kan ;D...pastu aku xtau cmne, tetibe aku n lin berada kat satu kedai yg jual helmet lak..haha..pastu oleh kerana aku tau lin mmg suka kale pink kan..kebetulan kedai tu bnyk la helmet kaler pink..n ade satu mainan kereta or basikal kot kale pink jugak..kelihatan seperti canggih n besar mcm kete go kart tu..tp tuk budak2 la..pastu lin mcm interested nak beli tuk anak die si baqish tu..siap die try duk atas tu lagi..hehe..sampai situ je mimpi aku pg td..pastu aku dgr mak aku panggil2 kejut smyg subuh ;p dlm kul 6.45..hehe

pape ntah kan mimpi aku..tp mmg aku suka ingat mimpi aku balik..ade org mmg xingat kan..tp mimpi2 aku, siap ley wat cerita tau..mitos or fantasi..die mcm bg idea tuk wat filem ke drama ke..cume aku bukan pengarah filem je..kalau aku keje tu, sure meletop cite2 aku..giles sungguh..

eh ape daa aku cerita ni..xpe la..korg layan je la ek..adios amigos..sesape yg bekerja tu, wat keje baik2 tau..jgn main2..hargailah tugas2 anda..hiks..manis2 kan muka mase keje tu..k la, take care semua..mmuahhh :* ..jap nak paste lagu saloma..layan klip sini eh..



Malam Ku Bermimpi (Asmara Bergelora) - P Ramlee & Saloma


malamku bermimpi hai dgn satu bintang
ku terpaku di jendela
ku lihat kanda tersenyum menawan
asmara bergelora meresap ke dada
malamku terlihat oh satu bunga
bunga harum menarik hati
tak sanggup menahan rasa asrama meresap pandangan
menusuk di jiwa
sayang jauh di balik awan
wajahmu tetap berseri-seri
laksana bulan sedang mengambang
menawan dan menggoncang
dalam kalbu
oh angin meniup bawa daku ke sana
hasratku ingin bersama-sama
tak tahan rasa hati menderita
gelora asmara selalu menggoda

buhbye..hv gud day peeps..:D

No comments:

Daisypath Anniversary tickers