Thursday, January 21, 2010

mimpi yang terasa2 smpai skrg dan meninggalkan tanda tanya..hehe..

panjang la pulak tajuk aku..heh heh..

ok la, aku nak cite ni..smlm kan, aku mimpi..ntah cite ape ntah..

kronologi die, dari belajar silat ke masuk umah mane ntah pastu tibe2 lak ade ular belit kaki kanan aku..

mula2 tu aku mmg tak perasan ular tu melilit..tp aku rasa sesuatu..tak expect lak kat kaki sendiri....pastu aku takut la kan..tp bila aku lari, aku rasa makin kuat rasa sakit kat kaki..pastu aku baru perasan ade ular belit kaki aku..huhu..menakutkan..ular tu tak la besau sgt..sedang2 je..smpai aku terjaga la..pastu bila bgn mcm terasa2 je sakit..seb baik tak de pape..hehe

so, guys..pelik tak mimpi ni..huhu..pelik kan..mimpi tu mainan tido je..hee..ok la..daa..

3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

nak kena lamar kot.. hehehhe

Anonymous said...

mmg la ade orang nak datang meminang la tu tak lama lagik... hehhehee....

shiela said...

hhuhu..sapo la gamaknye eh..