Thursday, March 10, 2011

go comercial..sos cucur udang..baikk punyee..

pagi tadi..aku tetibe terasa2 nak makan cucur udang..ini gara2 sos yang mak aku beli la ni..die beli kat Melaka katanye..tempat yang famous kuih cucur udang ni kot..mmg sedap lah..walopun makan ngan cucuk udang yang tak berapa nak garing tu..aku makan jugak sbb mmg sos tu berasa kata kau..haha..

bagus ek org zaman sekarang..tak yah nak masak2 sos dah..mmg spesifik sos kuih pun dah ade sekarang ni..kalo dulu setakat sos cili biasa je kan..so, ade lagi ke sos yang lagi best dari brand ni ek..yang mak aku beli ni produk Melaka Best..syarikat Sos Baha..tajuk die sos udang Alor Gajah..haha..kan aku dah promo kan..okeh..daa..duk sini aku kene pikir alternatif nak makan lain dari yang lain sebab choices are very limited..huhu..tp almost complete..ade nasik, ade kuih..ade buahan2..ade kedai mamak..tp tu la kan..bukan yg best in town lah..tak mcm kat KL dulu..owhh, ayam penyet je xdo..


1 comment:

Anonymous said...

HI, i stay kat kl....teringin plak sos baha ni....mana nak beli...

Daisypath Anniversary tickers