Friday, March 18, 2011

Senyum..tak perlu kata apa-apa..(random talk)

rasa tak best dari semalam sbnanye..tak tau nape..eh, kenapa fb mcm slow je eh..ke laptop aku yg semakin slow sebenanye..haishh..kat opis fb die block..so, masa untuk besosial semakin kurang..balik umah, pun macam kejap2 je online..sbb takde ape lak yang menarik+menyirap ngan fb yg lembab jugak..so, update blog je la jawab eh..agaga..

kat opis ni, xde ape sangat..kedai pun setakat makan2 je la..tuk soping2 cuci mata cam kat jalan TAR tu, mmg lah takde kan..walopun dekat ngan OU tapi, adelah limited nak gi sana..kalau lepas balik opis pun belum tentu aku nak jejak kaki ke sana..tapi teringin nak gi IKEA..tgk2 ape barang yang up to date..i love house appliance..especially yang kale2 die menarik and unik..suke tengok..namun untuk membeli adelah kene tengok harga dulu..kalo ade bawah 10 hengget dan brg super best, mungkin aku mau belik..kalo tak, kem salam je la..
sok, aku ade pelawanan badminton, terpilih lak tuk wakil group main single n double..single?..arghhh..penat dowh..semalam wat pre-tounament aku kalah 9-21 kat lawan aku yang mana aku akan melawan die esok..haha..bongok gile..abes laa..harap2 takde la adegan jatuh macam tahun lepas..kalo x, aku pencen lah men badminton ni ;p
hari ni, dah mcm 2 hari coki2 ku demam..hari ni tanye die, kate dah ok tp ade KOT pulak..bile coki demam, suasana adelah suram..sebab die tak ceria..die akan jadi serius jek..nak gurau pun jadi janggal..sebab die macam xde mood nak gelak..cian die..huhu..dah la kite jauh..xdapat nak tengok die..sebab tu kot die tak suke kat kite..sbb kite tak berapa nak caring macam org lain..tu pun bile ngan coki, aku ok la jugak..ade jugak perasaan..cube kalo ngan org lain..lagi ati aku kering..huhu..teruk kan..tu lah aku da kate, aku gangster..korang tak caye..hmm..rindu ngan coki sangat2..diri sndri pun efek bile coki2 ku tak sehat..kite pun cam dalam awan yg gelap..pastu idung mcm sensema manja2 jek..hee..apokono lah ;p..abg, yaya doakan abg sehat cepat eh :)..dingedingedingeding..baaaa..(bayangkan dak gomok menari2 kat depan smbil perut goyang2..mesti nnt abg terus sehat)...hik hik..
k la..daaa

3 comments:

ELLY said...

hahahhahaha.....weh...x nak dtg sini ker...aku pon boring gak ni....ada awan yg gelap kat sini...haha

Unknown said...

aku macam tak percaya apa yg ko tulis pada bahagian bawah karangan ko ni.. T___T hahahahahaha

shiela said...

awan terang sket sbb baru dapat satu lg uniform coki2..lalala

leen..tu bahasa kitorg..hee..

Daisypath Anniversary tickers