Thursday, March 31, 2011

Merong Mahawangsa..

Semalam, baru berpeluang nonton movie ni kat wayang..bersama teman2..hee..tu pun bile dorg offer ade tiket free..lagi lah best kan..actually mcm plan nak tgk ujung minggu ni ngan coki2 kot..lalala..mungkin boleh tgk lg kott..

dan luckily aku nonton semalam sempena program under KPKK, ade wakil timbalan menteri je hadir..kalau tak silap..aku kan dulu keje ngan KPKK, so, kawan2 KPKK la yg ajak ni..dorg dapat 3 tiket free tak cukup korum, and offer kat aku..yang lagi best dapat nonton kat the Gardens mid valley tu..pastu panggung yang semua jenis 2 tempat duduk..dan siap dorg sediakan popcorn n air lagik..haha..lucky kan..walopun xde kene mengene ngan aku..btw, Norman KRU pun ade dtg jugak.. overall cerita ni, oleh kerana dibuat oleh anak malaysia, kita patut berbangga lah..mmg aku layan dari awal sampai abes..fuhh..hebat gile tau..almost perfect to me..aku paling suka skrip die..pandai dorg olah script tu beritma (bahasa melayu)..kagum..smpai habis cite tu, nak aje aku tepuk tangan tau..haha..aku kan mmg cmtu..habit..even tgk movie kat TV yg best2 pun, kalo habis, aku tepuk tangan... ok lah, aku tau riview aku x membantu..haha..tapi sesape yang belum tengok movie ni, wajib pegi okeh..daripada ko abes duit tgk cite dalam botol tu, baik ko tgk cite ni 2-3 kali..berbaloi2.. ok daaa...
with ayu dan intan..tq korg sebab ingat nak ajak kite..ihiks..
P/S: perasaan kagum tak abes lagi..now siap google2 pasal epik merong mahawangsa ni..haha..gilo..dah 3 minggu baru aku nak kecoh ;p ..tertinggal bas betul..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers