Friday, April 1, 2011

Buah Keranji

sorong papan tarik papan,
buah keranji dalam perahu,
suruh makan kite makan,
suruh mengaji kite buat tak tahu..

hee..aku suka pantun..dulu-dulu pantun ni digunakan sebagai kiasan kan..macam2 pantun ade..dan banyak subjek boleh dijadikan perkataan dalam pantun..antara yang termasuk buah keranji ni..hee..okeh, subjek utama pada hari ini adelah..nak bagi tau, tadi aku makan buah keranji..macam dalam gambar tu..leka aku makan..sedap pulak..tibe2 rasa nak lagi..huu..mane nak dapat ek..tapi tadi yg aku makan ni, tawar sket la..isi die pun kale lain sket dari selalu aku tengok..maybe datang dari sarawak kot..kawan saya yang bagi sebab die baru balik sarawak..ok la tu aje..daa..tetibe ending lak ;p

No comments: