Thursday, April 21, 2011

edit2 gamba..


hobi aku bile bosan2 ialah aku suke main edit2 gamba..hehe..habis semua pc kat opis ni aku install kan photoscape supaya bile aku nak edit kat mana2 pc senang..lalala..okeh bukan semua pc la kan..pc aku ngan pc lg satu ni..ye lah, aku kan ade 2 workstation..lelebih lak kan...huhahaha..

so tadi aku edit..bukan gune photoscape tapi guna google crome nye be funky photo efect namanye..layannnzzz..

santek lak pencil die..siap leh tuka2 kale..bukan itam putih je..err ke aku baru pasan ek..huu..

gamba lak diambil masa dinner opis TW tahun 2008 kat PD..baru jumpe gamba ni lam yahoo mail..huu..aku edit2 gamba ni sbb aku rindu kat coki2..malas lak nak cite ape pasal..tapi rindu lah...tapi bile godek2 gamba, hilang sikit rasa rindu tu..uhuk2..

k la..daaa

No comments: