Thursday, April 12, 2012

belalang vs pelesit

pagi tadi, masa aku keluar rumah nak pegi keje..tiba-tiba ternampak belalang ni bertenggek baikk punya atas side mirror kereta aku..huhu..

aku ni dah la penakut ngan serangga2 macam ni kan..maka aku pun, cepat2 buka pintu kereta, dan laju2 tutup..dengan perasaan cemas okeh..tapi sempat jugak aku amek gamba kan kan kan..hehe..mak kate, belalang kale hijau ni pelesit..tu yang wat aku lagi takut sbnanye..tp bile tunjuk mak gamba ni, die kate, tak la...belalang yg tu kecik je..huu..

tapi lepas aku stat jalan je kete, belalang ni pun hilang..fuhhh..lege...

cuba tgk gamba ni..menakutkan bukan?..k bye..!


1 comment:

ELLY said...

aku rasa dia nak kawan ngan ko....huhu