Tuesday, April 3, 2012

Evil side of me..

To change a typical man to be more interesting man is quite tough..hurmm...but i want my man to be more funnier, more outspoken and a bit crazy..dan mungkin sedikit emo yang suka marah2..not too perfect..hehe...boleh tak mcm tu..aku tau, kite patut terima pasangan kita like unconditionally..tapiii..aku hanya lah manusia biasa yang kadang-kadang perlukan hiburan..haha..jahat tak..keh keh..chow..

quote from godfather movie..

but if he turn that way, can i handle it?...haha...whateverrrr..!!

4 comments:

ELLY said...

hahaha....baik jgn weh....dulu ajaq cmtu la...skrg dia dah jadik jahat...pastu bila aku tanyer knp dia jahat....dia ckp aku yg wat dia jadik jahat....hahaha

shiela said...

haha..yeke..teruknyee

LeeN said...

hahaha...perasan psycho je ko ni kan. baik ko pk cemana nk jadi isteri yg baik dari ko pk cemana nak ubah orang...

hahahaha

shiela said...

masalahnye, mcm mane nak jd baik kalo dlm hati asik x puas ati je..hee..jahat x :p ..yelaa..nak belajo la ni...