Thursday, May 3, 2012

Doktor Umum : Memoir Tun Dr. Mahathir Mohamad

Yeyeh..aku dah dapat buku ni..pagi tadi pegi ambik kat pos laju sebab masa die hantar kat rumah, tak ade orang la pulak nak sign..huu..gigih aku pegi cari pos office tu kat shamelin perkasa tadi..sampai masuk opis pun lewat..hehe...sukeee....

aku harap dapat habiskan bacaan buku ni la..haha..tebal sangat la pulekkk...tapi takpe..boleh simpan sampai bila-bila :) ..aku rasa buku ni kategori buku yang semua mesti ada lah..sebab part of sejarah malaysia kan..bagus tuk bacaan generasi akan datang...


2 comments:

Anonymous said...

As salam,
It is crucial, important to have this book. Bagi saya buku ni, salah satu buku yang paling-paling-paling berharga that anyone should have. Love Tun Mahathir. Good Luck to you
Selamat membaca :)

shiela said...

yes.. definitely...penggayaan cerita dalam buku ni best jugak..mcm dr.m bercerita kat kite..so, baca pun mcm rileks..like like like..hehe

Daisypath Anniversary tickers