Friday, March 8, 2013

saje nak menggediks :p

minggu ni genap la aku nandung 9 bulan = 36 weeks...kih kih..tak sangka aku...dan badan ku semakin membesar dengan jaya nye..tapi lately ni tak mendadak sangat naik berat tu..mcm sekitar 80kg jek...tapi yang pasti, perut semakin kedepan la..semalam, aku mc sebab konon2 tak larat nak pegi keje...hee..bagus kan...

gamba rabu lepas...time pagi2 nak gi keje..aku terpaksa drive kereta secara totally menyandar ko..tau la seat gen2 kan, die mcm seat kereta lumba..kedalam lak tu..kalau nak keluar kereta bukan main seksa..hahhaa..seb baik perut tak kene stereng lagi :p

k la..tu je nak cite...happy weekend kawan2 :D

1 comment:

nazeef nazeem said...

salam..wah wah..dah nak bersalin yea..semoga dipermudahkan..follow me back ya