Friday, March 1, 2013

whats up with spaghetti and ice cube...

yeaaa..except u r too expensive :p




hi..assalamualaikum tawan2..hikhik...

seperti tajuk di atas, aku nak ngadu sket laaaa...apsal lately aku asik suka makan spaghetti ngan kunyah ais ni..aduhainye punnn....dua2 mendatangkan masalah bagi aku..

macam spaghetti ni...mahal..especially kalau beli kat kedai..aku tak tau nape..padahal kadang2 die guna sauce simple je..tomato je [mkn kat secret recepi]...pastu charge sampai belas2 hinggit..tapiii, tekak aku mmg suka sangat nak makan spaghetti sekarang ni..help me...!!..hihi..tu pun jadi masalah kan :p

ais pulak...aku kan boleh terliur kalau pikir pasal ais..serius ni..terutama ais yang ade dalam peti sejuk kat umah tu..sebab ais tu akan ade satu unsur bau aircorn camtu..paham tak..alaahh, kalau korang suka bau aircorn korang tau la kot..sebab aku memang suka bau aircorn...hahaha..okey, psyco..tapi itu lah..memang tu yg aku cari bile balik umah..ais kat lua macam x feel sangat...tapi boleh ke makan ais banyak2 ni...ahh stress pulak aku pikir..nak elak macam tak boleh..aku sebenarnye kalau bukan mengandung, memang tak minum air ais2 sejuk2 ni...sebab kate makan ais leh gemok..

begitulah ceritanya...pelik2 jek orang ngandung ni kan...kalau dulu aku suka makan nasi lemak ngan kfc, sekarang time ngandung ni, memang kalau pikir je pun, aku macam tak lalu sangat..kalau tak dulu, pantang nampak gamba kfc, setiap bulan mesti nak makan..skrg tak heran nyee...harap2 aku akan kembali normal lepas ni..sebab mana tahan beb nak makan spaghetti hari2..nak masak sendiri pun stok spaghetti dah abes, malas nak gi pasaraya beli..hik hik..

hmm..what else..haaa, semalam pegi check up untuk week 35..so far so good...ibu n baby berkeadaan bagus...haha..sebut perkataan 'bagus'..aku macam kelaka bile doc / nurse tanye 'baby gerak bagus?' ..haha..mcm weird je ayat tu..pastu aku tepaksa jawab bagus...pekataan bagus tu macam pelik je tuk digunakan sebagai pekataan harian...hahahahaha..

ok, dah la... 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers