Monday, April 1, 2013

1 April..apa ada????

tak de ape2 pun....huhu..cedeh..sepatutnya hari ni due date aku...tapi baby belum sedia nak keluar kot..isk2..persoalannya bila?..dan aku masih tak tau ape dan macam mana rasa kontraksi tu...just wait and get ready je la ek..

meanwhile, jom kita makan makan dan makan apa yang kite nak..lagi berapa hari je lagi ni..sok nak kene pantang pulak..mungkin makan tahun jugak aku nak pantang2 makan ni..back to normal routine la kan...ohh, harap2 dapat balik ke berat asal..dannnn harap2 kakiku kmbali ke saiz asal la kan..huuu..

 gambar smlm..at lasttt..popcorn yang aku teringin sangat kat klcc tu dapat ku makan..haha..masa nak bayar ni, terjegil bijik mata sebab harga die RM30 lebeh wehh..saiz medium..perisa macadmia caramel crisp..tapi siyes sodap..try la..sekali sekala..y not..


oleh kerana aku ade photographer time ni, maka banyak la gambo aku kan..haha..smalam jln2 kat klcc wif eli, mak n abah...tujuan hanya satu, nak mempercepatkan bersalin sbb bnyk bejalan...ihiks..

ok lah..btw, hari ni aku last day kat opis..malas dahh nak ulang alik gi opis..kalau dekat xpe..ni dari ampang ke PJ tu..ngan jem pagi petang..pagi xpe lagi..ni petang2, walo kua kul 5.30..kadang2 sampai umah lepas maghrib..boleh..so, xmo amek risiko takut bersalin atas jalan raya..baik la aku coti je...bestnyaaa dapat cuti lama kan..jgn jelesss...

thats all folk..anything happen, will update later...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers