Friday, October 25, 2013

Suami saya sangat garang..

haha..tajuk tak leh bla..

ni cite tadi..tetibe aku dpt wassap...dialog nye mcm kat bawah..."awak ada apa2 yang halang balik lewat tak"....haha..macam polis tak soklan..

oo..sbnanye die suh aku blk cepat..sbb die blk lewat..sbb nanti anak lama2 ngan mak mentua, tak baik kan..hee..tp hasben aku mmg suke typo..hihi..sejak sblm kawen lg die cenggitu..kalau ckp pun kdg2 ayat merapu2..tunggang tebalik..boleh..

 

aku kalau tetibe en hasben wassap ayat2 gini kan..memang aku cepat naik darah..aku tak tau sebab ape..ayat atas ni ok lagi..ade lagi ayat2 yang mcm nak marahh je suruh wat something or teguran2 tu..adehh..

tp sebenarnye die tegur biasa2 la..tapi bile bab msg or wassap ni..jadi macam ayat yang ntah..tak kene la ngan jiwa aku..huuu..awal2 dulu memang aku tak leh terima..then nanti ade lah msg2 ayat sentap aku reply...tapi sekarang dah ok sket..sebab dah kenal la sket ngan peel en husband ni..haha..die mmg gitu..kekadang suke annoyed aku....agagaga..kalau gurau pun bentuk serius tau..huu..aku takut ngan lipas pun die nak marah mcm serius..cane tu??..

i think my husband need to learn soft skill lah..jgn marahh aaaa...


No comments:

Daisypath Anniversary tickers