Monday, August 3, 2009

kawan yang datang dan pergi..

Hari ni aku g opis..mungkin akan keboringan sikit sbb sorg kawan aku yg masuk same2 ari tu dah benti keje sbb dpt keje kat tempat lain..huhu..sape nak teman aku makan2, sape nak teman borak2, mase kat opis, sape..sape..sape..



ceh, macam xde kawan lain ye tak..tp tu la, kalau ade pn yg mmg keje kat sini..dah ade geng sendiri..boleh la join tp tak la serapat kawan yg dah benti ni...huhu..gonna miss her..thanks for being my fren..walopun untuk tempoh sebulan..hehe


me n my new fren, liza


No comments: