Wednesday, September 29, 2010

masalah kesejukan..

saya ada satu masalah...

kenapa tangan dan kaki saya cepat sejuk?..adakah ini satu penyakit?..huhu..kadang2 saya malu nak salam ngan orang sbb mmg tangan saya sejuk melampau macam air batu tu..pastu mesti dorg tegur, sejuk nye tangan..huwaa...kalau kua ngan bf pun mesti malu kan..ape kelas nak pegang tangan sejuk..malu nyee...kdg2 smpai gigil2..especially dalam aircond..saya boleh bwk kete tutup tingkap n aircond at same time, tapi rasa sejuk jugak..haha..masalah mental tul :p

kaki pulak, mmg sama je ngan tangan, saya terpaksa pakai setokin bile nak tido ngan duk umah..walopun xdak aircond..huwaaa...cmne nak kasi tangan ngan kaki tak sejuk sangat nihh...helpp..!! ..

kalau kat opis, saya siap pakai glove n stokin, tp still sejuk jugak..cmno?

sekian..

Puteri Ais,
chielalalala...

2 comments:

ELLY said...

ko gi hidup kat padang pasir jer la...

shiela said...

huhu..bla la ko..

Daisypath Anniversary tickers