Thursday, September 8, 2011

tak berdisiplin betul..!!

Good Morning kamu kamu semuaaa...

Tau tak, hari ni aku jadi budak jahat sebab datang opis lambat gilee...terbangun lambat..sedar2 dah pukul 8.10am..huu..tengok2 dah terang gile kat luar tu..maybe sebab pagi tadi hujan kot..dah pipi aku pun bertanda garis2 sebab tido..seb baik hilang sket..selalu kalo aku tido nyenyak sangat akan bertanda2 kat muke..mcm garis2..siap ade air liuq lagi..ewwww...huahahha..

but then aku cover guna alasan pegi anta mak regular check up kat spital..shhhhhhh..jgn bagi tau dorg :p ..jahat kan kan kan...
my look for today..aku try pakai tudung stail lain lak..i mean cara lipat2 yg lain..hasil lepas tgk tutorial jejariruncing..haha..tp die x pakai inner cm aku :p


ok lah..nak smbung wat keje..sblm tu, have nice day semuaaa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers