Wednesday, March 28, 2012

tukau gambar tepi...

Saya sayang kawan2 saya..Oleh sebab itu, saya telah menukar gamba kat side bar tu kepada yang latest dan menambah satu lagi gamba kawan saya yang bernama lailatulqadar sebab die kate gamba die takde kat sidebar tu..hahaha..laila ni gamba die takde sebab die terlalu cantik nak letak kat tepi tu..nanti overshadow aku..lalalala...

oke lah, itu saje..daa..

love my frens..terima kasih la sebab datang memeriahkan majlis aku..nasib baik dorang datang..kalau tak, aku banned sorang2..hahahaha...gile emo :p

3 comments:

rimieilya said...

tahniah...bila tarikh wedding?bln jun jg kn?hehe

shiela said...

iyer..jun..mcm sama ngan awk jek..hehe

rimieilya said...

ehe..yup.sm je..duk counting that day la ni...counting duit y byk kuar gak..=P

Daisypath Anniversary tickers