Sunday, October 21, 2012

Rambang Mata...

tadi, baru balik bershopping di Kenanga wholesale..tempat ni actually tempat pemborong yang besar jugak..perghh..memang best gila..aku pegi tadi, hampir semua kedai aku masuk..keluar je dari lif tingkat 3A, terus masuk kedai2 tengok2 baju..memang sgt lah murah nya..baju2 kurung, jubah..semua lawa2..dan berkualiti jugak..kalau kat luar, harga mau lagi mahal tuu..tapi kat situ boleh dapat murah..harus lah teruja kan..tapi tak sempat nak pegi floor2 lain..aku round floor 3A je..

aku pun sambar 2-3 baju yang memang selama ni aku cari2..hehe..tapi yang paling aku suka, baju kat bawah ni..


baju ala2 stail jovian, lengkap dengan manik bagai...peplum style..haha..

kononnye beli ni nak pakai time raya haji ni..tapi matik laaa..nak pakai cmni pastu pegi tengah padang tengok org sembelih lembu?..haha...gilo org kampung kate :p..tak terpikir lak aku..ni pun eli yang cakap..sebab raya ni balik kampung kelate pastu kitorang wat korban, wajibla kene pegi tempat korban tu kan...abes tu camneeee....agak2 muat lagi tak kalau nak pakai time sapid kawen kat kedah nanti bulan depan...arghhh, baru je pikir nak melawa2 time raya..mencikk..!!

ok, now guess...how much is this dress....jeng jeng jeng..sumpah murah gile sampai korang pun tak leh nak teka..kain jenis lycra, lagi murah dari baju rizalman yg kat tesco tu, ade manik2..baju jenis fesen2..guess2..heh heh heh....tak sabar nak pakai baju ni..harap2 pakmi tak komen buruk laaa...



3 comments:

YaTie IzaTie said...

shila..
kalau tgh ngandong jgn pegi tempat korban tu.
kalau boleh la..
takut terkene ape2 ke kan..
so, di sarankan, ko melawa je la dgn baju tu. n duduk kat umah sambil mkn makanan yg enak2 tu.. aku dulu pun x pegi tgk pun. tau2 je daging sampai umah..

shiela said...

yeke..abes tu cmne..sbb aku pun buat korban..bukan kene tgk ke..

Anonymous said...

Aku pun buat tapi tak pi tgk pun. Wakil je abe...

Daisypath Anniversary tickers