Tuesday, October 23, 2012

A Cup Of Coffee...

Assalamualaikum..selamat pagi semuaaa..

pagi ni saya ingin menceritakan tentang secawan coffee..bukan sebarangan coffee..tapi original cappuccino yang saya telah beli di 7 Eleven...

Tadi sesampainya saya di pejabat..oooo..hari ni agak lewat..jam 8.50pg baru sampai..maka, saya terus letak barang kat meja dan turun untuk membeli sarapan..dalam fikiran asyik memikirkan coffee ini..dah lama tak menikmatinye..walaupun hanya beli di 7eleven dan berharga RM2.20 sahaja..namun, kesedapannye tetap menyerlah..hehe

Lalu saya pun beli lahhh..sebelum itu, singgah di gerai buah dahulu..bersarapan buah lah saya pagi ni..dan terus ke 7E..dah beli, lalu depan bos Mr.V yang sedang bersarapan sambil meeting bersama rakan2 yang lain, rutin harian mereka lah tu..Maka die pun menegur.."u beli coffe ka?..tak elok minum la..pregnant"..huhu..tapi saya cakap la jugak.."nak minum jugak"..tapi dalam hati dah mula rasa bersalah..grrr..matik seleraku...

Jadi, lepas saya bawak naik atas semua2 makanan dibeli ni..amek bau air ni dulu..fikir2 nak minum ke taknak..habiskan dulu segala buah2..dan masih fikir2 nak minum ke taknak..ambik gamba cup ni..dan..tiba2, datang seorang kawan yang sedang mencari gula..sebab gula di pantry dah habis..mungkin sudah rejeki die, lalu saya pun menawarkan kepadanya air ni..dan die pun bersetuju dengan girangnya..lalu membawa pegi air ini ke tampat nya...huahaha..begitulah cerita secawan coffee cappuccino 8oz yang dibeli di 7E..


nasib baik dah amek bau dulu :p 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers