Wednesday, November 7, 2012

mimpi balik kampung..

semalam kan aku mimpi la..mengenai perjalanan nak balik kampung (kelantan)..punye laa seksa..ni mesti sebab seksa yang masa balik raya haji tu terasa2 lagi..haha..

macam biasa la kan, sesiapa yang kampung kelantan tu, mesti dah biasa la..mengharung jem di waktu perayaan..perghhh..mencabar jugak..bukan ape, nak duduk dalam kereta tu haa..kalau setakat 8 jam ok la jugak..ni knkadang mencecah 14 jam..adeh..

so semalam mimpi la..kitorg satu family on the way balik kampung dan sangat super duper jam lah time tu..so, kitorg kehabisan makanan..haha..singgah satu kedai..petrol station kot..so, ambik2 junkfood, makanan bagai, then pegi la baya kat cashier..dalam wallet ade 50 hinggit je..sekaliii..kene 64hinggit..terus aku tak jadi beli semua..haha..

seriusly, it actually happen masa kitorg balik aritu..singgah R&R baru kat gua musang tu...dlm banyak2 gerai, hanya 1 je yg available [tak termasuk fastfood tu]..maksud aku, ade la makanan..tu pun berebut2 yang beli..sampai habis lauk..eli n ajak pun dapat mkn nasi ngan kuah je..pastu serdak2 lauk yang harganye 2 hinggit kot makanan dorg..hehe..boleh tak..dengan takde air nye..smpai bahagian beverages tu, air xleh pilih2..beli mane ade je..mmg dasat la..korg akan rasa mcm kawasan tu dilanggar todak..dengan pinggan mangkuk berterabur atas meja..tak pernah aku jumpe R&R camtu sebelum ni..

sampai bawak ke mimpi la situasi tu..last2 dlm mimpi aku, aku beli je roti ngan kaya..hahaha...lagiii murah..abes cite..

ok la..tu je mimpi ngeri aku :p..mimpi org mengandung, haruslah pasal makanan..sebab suke lapar...hahhaa...k daaa..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers