Wednesday, November 14, 2012

barang2 baby..

hi all..

hari ni genaplah 5 bulan aku nandung..tak sabar nak tau jantina baby ni..so, nanti leh la shopping barang2 baby kan kan...selain dari tengok2 baju untuk pregnancy, aku jugak mencuci mata tgk2 barang baby yang comel2 seperti di bawah..namun, kurang pasti adekah itu satu keperluan atau hanye nafsu sahaja..haha..so jom cuci mata...


 baby2 suke ke duk dalam ni..

 yang ni super cute..haha..elly..!! beli kan aku ni..!!

yang ni mungkin over sket..sbb aku tgk knkdg baby mandi lam sinki jek :p

dann banyak lagi barang2 baby mcm baju2, barang mandi2, barang2 grooming..fuhhhh..mcm pening jugak aku memikirkannye..tapi aku dah google..ade few barang boleh je beli lepas bersalin kan..tapi siyess..brg2 baby ade lah comel..hew hew hew..eh eh..tapii baby stroller tu mcm besar bagak ek..cmne nak pilih tu..hmm

btw, mungkin aku akan shoping brg2 ni lepas 6-7 bulan kot..skrg ni usha2 je dulu...huhhh..baju mengandung pun aku tak beli lagi wehhh...baju dah ketat2 da ni..nak beli sayang duit..kalau tak beli rasa depress sebab rasa diri ini ugly sgt..mencik..

 with my daddy...sebenar2 nye, muka saya kalau time gemuk adelah menyerupai bapak saya...hahaha..

ni gamba semalam..makcik jual kuih [waktu petang] depan umah aku kata, tak la besar sangat perut aku..walopun dah 5 bulan..yeke????..

3 comments:

kaSih.CinTa.GadiS said...

Shila.. Sume gmbr brg baby di ats adlh xperlu beli. Hny nafsu semata2! Hahahaha... Better beli baby carrier 3in1. Leh jd bouncer+carrier+carseat. Sgt berguna nnt dlm pantang kot2 nk bwk ank g klinik cucuk/demam or bagai2.. Yg lain2, leh beli lps pantang. Baby cot pun leh gak. Tp mostly baby tdo ng kita. Kdg2 je letak dlm cot.

shiela said...

am, brand ape yg ade kalo nak cari 3 in 1 tu..mcm bes je..

kaSih.CinTa.GadiS said...

Mcm2 brand ada Shila. Ms irfan dlu am dpt hadiah. Tp cm bese jek yg tu, xleh wat carseat. Utk adik irfan am dh beli sweet cherry. Shila try search la..

Daisypath Anniversary tickers