Thursday, November 29, 2012

Durian Crepe...

Assalamualaikum..

hari ni aku nak blog pasal durian crepe ni..aku pun tak tau sejak bile die popular..tau2, hari2 newsfeed facebook aku penuh ngan gamba durian crepe di mana2..huuu...oleh sebab itu, maka timbul lah keinginan dihati untuk merasa jugak bagaimanakah rasa durian crepe ni sebenarnya..

Dah lama aku usha gambar je..tapi kalo nak order online tu macam malas je..sebab aku memang jarang urusniaga secara online ni..sebab tak konpiden..pastu aku pun tanye la membe opis aku hafizah, die penah rasa tak kuih ni..tgk2 die pun tak penah rasa..tapiii die kate, adik die mcm nak buat kan..so aku cakap, kalau buat bawak la kat opis..hehe..hari ni baru lah aku dapat merasa..and kawan aku ni siap wat bisnes lagi, die jual satu set tu, RM10 ..ok la kan..rasa pun sedap la jugak..heh heh..business minded tul kawan aku ni..

btw, habis satu opis bau derian arini..

luar tu rasa die sbnanye macam roti jala / lempeng pastu dalam tu diisi dengan durian yang di blend dengan whipped creme...boleh emagine tak rasa die...lemak2 manis gituuu..




my 1st bite..haha..saje aku suruh amek gambar..


 budak jirun nak enterframe..die suruh aku masuk kan gamba die lam blog ni...nakkk jugeekkkk fofular...hehe...lelong2 bujang terlajak..sape single leh la try tackle dak ni ek....huahahhaa..


k la daa..aku bizi lak arini..satu hari duk lam bilik meeting gara2 compeny nak certified ISO ni..



No comments:

Daisypath Anniversary tickers