Wednesday, November 21, 2012

Dak Sapid nak kawen...

Hari Jumaat ni, adik aku iaitu Syafiq a.k.a sapid/badak/raul akan menamatkan zaman bujang die..hehe..tetibe  mood excited sudah datang..kitorang satu family ngan saudara mara semua akan bertolak ke Sungai Petani Kedah jumaat ni sebab sapid ngan tiqa nikah malam jumaat tu...tak sabar nak tgk die kawen camne..haha..sebab adik aku ni sengal sket plus annoying plus suke wat sepah kat umah..tapi jangan wisau, die baik je budaknye :p ...walaupun..


Majlis di rumah aku 2 December..jemput la dtg yer..hehe...

Tau tak, mende2 tuk majlis kat umah aku ni satu hape belum buat..huhu..kemas pun tak, memang bersepah gile rumah tu..door gift pun belum pack2 lagi...feninkk..ni semua gara2 adik aku ni sangat bizi mengalahkan PM sebab setiap kali nak discuss je, phone die tak benti2 bunyi..gangguan betul la..pastu bile aku ngan mak ngan eli nak beli2 mende tu sendiri, die tau lak nak cerewet itu ini ..huhu..mencik sangat..

hari tu beli muffin kat kilang jual roti tu pun die sebuk nak tgk sample kek..time tu aku dah mkn habis dah kek org tu bagi tuk rasa..die lak dlm phone leh nak ugut2 lak cakap "kalau ko tak bawak balik, tak yah la beli kek tu" ...teruk dowh...kene aku ngan mak beli satu bungkus muffin tu..sbb mak aku mmg dah main order je 1000pcs..yelah majlis nak dekat, yang mane ade, grab je la kan...nasib baik die approve..hee

tu belum cerita baju nikah die lagi....lagi seminggu nak kawen, baru nak pegi cari kain baru nak tempah semua..tak tau la ni dah siap ke lum..huhu..nasib baik hantaran die dah settle..sebab die hantar upah kat kawan die je..cantik lak tu..kalah kakak2 die nye hantaran...mcm2 hal..

harap2 semua nanti berjalan lancar la ye..



congratulation to my lil bro, Syafiq & Atiqah dan Selamat Penangantin Baruu....

To sapid, lepas kawen ko kene pindah aaaa...hahhahhah..die berbulu betul kalo mak sebuk2 suruh die pindah..mesti die kaitkan ngan aku sebab tak pindah2 lagi..mengada dowh budak ni...anak manja mak sangattt...

ok la..tu aje..actually si apid ni adik kesayangan aku..haha..sebab tu aku ske gadoh ngan die..dgn eli lak aku yang jadi kakak kesayangan die..lalala :p

owhh..btw, semua bunting, kad kahwen, kotak door gift adelah hasil design dan cetakan syarikat syafiq sendiri..dan jika ada sesiapa berminat, boleh la contact MSA Marketing @ 013-3588398 ye..nanti aku update lagi pasal ni..actually time aku kawen pun, kad ngan bunting ngan sticker kat botol door gift aku tu mmg design syafiq nye kompeni...customize atas permintaan aku..kompem puas ati nye..kalo terlambat nak tempah pun xpe...leh settle punyeee...hari ni ko tempah, esok siap ;p..hehe..

ni contoh aku punye bunting ngan kad ngan sticker doorgift..design by MSA Marketing..



k daaa...



No comments:

Daisypath Anniversary tickers