Thursday, November 22, 2012

baby wat april fool sebelum april fool..

April fool sebab due date baby ni sebenarnye 1 april 2013...hehe..tapi aku tak rasa date tu exactly la kan..

okeh..ni cerita pagi ni..dari semalam, aku mendapati pergerakan baby adelah sangat minima / hampir tidak dirasai..maka aku pun agak cuak + risau..adekah die tak gerak sebab papa die balik smlm..dan die sbnanye tgh merajuk ngan papa die sebab papa die wat mummy die merajuk?..atau, baby penat setelah 2 hari berturut die gerak secara aktif...hee..lalu aku pun just mengadu kat papa die..ohh besnyee bile hasben ade di sisi sebab xyah nak tipon2 tanye :p ..pastu hasben call doktor peribadi die..ehh adik die, Nur sbb adik die doktor..pastu nur tanye soklan2 biasa doktor tanye, pastu die kate, kalau ade ape2..pegi la check doktor cepat..

so, pagi ni aku pun pegi la klinik..scan lagi..dalam hati nak je scan jantina sekali..haha..tapi tak lah..aku just nak tgk beep jantung baby je..alhamdulillah baby ade lah in good condition..elok je beat jantung tu degup2 aku tgk..cume die tgh tido kot tadi..sebab die gerak sikit2 jek..ciannye baby..huhu..

kawan aku si azirun kate..mengikut kata2 zali, kawan lagi satu yg lebih berpengalaman, die suruh perdengarkan surah yasin kat baby...so aku try la..memula awal pagi tadi, sblm g klinik, aku just bukak surah maryam je..dlm hati mmg tak tenang la kan..so, lps g klinik pun baby still rilek je dlm tu, aku pun dgrkan la surah yasin..smbil letak headphone kat perut...haaa..hambek ko, die nye gerak mcm tengah berperang dlm tu...hehe..so, now..aku legeee...


ok tu je cite arini..have nice day *wink*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers