Tuesday, October 27, 2009

KonVo Sapid di UitM yang ....

haha..tajuk entry ape daa..aku tak tau nak gambarkan ape perasaan g konvo tu..hiks..boley ;p..

actually kan ari tu aku da cite pasla konvo die kat PICC Putrajaya tu kan..haa, yg tu Kolej KPTM punye..nak dijadikan cerita, konvo kali ni tuk Uitm punye lak..so, mamat ni ade 2 kali la konvonye..mane aku tak boring kan..org lain, satu sijil, sekali konvo..ni die, 1 sijil je smpai 2 kali konvo..boring dah..haha..

tu pun pg2 tu aku dah malas gile nak g..sbb tdo tu lg best dr nak berhimpit2 panas menunggu lagi kat sana..huhu..mmg serius penat woo..pastu dah la cmtu kan..sepanjang hari tu asik kene bahan je ngan si sapid yg emo lagi mengada2 ni..heh..

sebabnye?..yer kawan2 aku lupa nak isi bateri lam camera..haha..lawak ok..mmg aku tau bateri xde, tp aku bwk jugak camera tu sbb aku ingat ley la singgah mane2 nak beli..tp aku malas..dan xde la gamba2 yg lawa2 di peristiwa ini..hanya gamba2 yg diambik dari camera hp sahaja..mmg lawak gile hari tu kalo korg tgk gaya si sapid yg asik duk bebel2 kat aku pasal xde camera tu..

aku?..mcm biasa..dgr je la bagai angin lalu..

antara dialog2 sapid yg kejam..

"ko stakat camera hp tu xyah lah"..

"ko ni xyah datang je la..aku x minat xde camera2 ni"..

"xyah l anak amek gamba aku ngan camera hp ko tu..bukan lawa pun"

aduuu..bnyk lagi dialog2 pedas seperti di atas ni ok..oh ye, adik aku si sapid ni, mmg jenis suka marah2 n emo2 mengamuk tak tentu pasal..aku mmg tau perangai die cmtu..jadi, aku wat dek je..gelak2..amek je gamba2 walopun candid..sbb maleh nnt lagi teruk die bahan aku..dah la mak pak aku pun marah aku jugak sbb tak beli bateri tu...huwaaa..lantak la..

so, berikut adalah gamba2 yg diamik sepanjang hari tu..heh heh..not that bad la sbnanye..

ni abah amek ngan hp die..kat lam dewan..bkn dewan utama.,.sbb da penuh xley masuk..just from screen sajork

sempat jalan2 kat sekeliling dewan tu ngan eli..time ni aku rasa best nye belaja kat uitm ni ek..dah la besa..mcm2 ade..tak mcm kat uniten dulu..heh

time amek gamba ni die bebel jugak..last2..mmg kabur pun..padan muke ko..haha


si eli tu aku tak tau kenapa muka berkerut..haha..kitorg tgh tunggu nak amek gamba studio..sbb mak aku kate dah xde gmba, tepaksa la amek ;p

see..his face..tgh mengkeji aku la tu.."stakat camera bodo ko tu xyah la nak amek gamba aku"..katenye..haha..tp aku amek jugak..dan hasilnya..keluar muka cenggini :p


kesimpulannye, walaupun hari tu sgt bnyk ayat2 membahan aku..bo layan..tp sbnanye sgt kelaka kalau diingat..dan menjadi tragedi oktober la tu kot..alaa..ko ni sapid..baru diploma..nnt kalau degree aku amek gamba ko bnyk2 ngan kamera besau tu..baru ko tau..hehheh..

btw, malam tu kat umah..bile sapid balik je..die dtg kat aku nak pujuk2 aku lak..time tu aku da melepek kat bilik..die ingat aku majuk kot..padahal aku nak tido..aku da lupa lak ayat die cmne..tp die nak pujuk cara die la..huhu..mencik kat sapid..jahat tau..huh


p/s: bawalah camera dimana saja anda berada..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers