Sunday, February 7, 2010

jangan lembab boleh tak..

setelah sekian lama aku pendamkan, aku rasa mau melepaskan kemarahan kat sini la..heh heh....kenapa la kan, kenapa aku perhatikan driver lelaki sekarang ni adalah amat lembab...terhegeh-hegeh bawak kereta..keluar dari parking lembab, dekat tol lembab, kat higway pun lembab..huh..tau tak, bawak kereta slow-slow pun boleh menyebabkan kemalangan..sebab tahap pecutan tu tak setara dengan pecutan org lain yang boleh menyebabkan org lain emergency break ke hape ke kan..plus, boleh bikin org punye darah terbakar-bakar..huishhhh..marah ni..aku sebagai samseng jalanan yang tak la samseng sangat ni, menasihatkan para driver sila lah bertindak dengan cepat dan pantas dan memandu dengan bijak...eh, sopan lak cara aku marah..huahaha..whatever..ok lah, tu je..chow..

yang benar,
pembenci pemandu lelaki..hee..

p/s: amacam, entry ni boleh bangkitkan kemarahan tak..hehe..jgn marah bro (sengih2 smbil wat muka cute ;p)..lalalala

No comments:

Daisypath Anniversary tickers