Tuesday, February 23, 2010

rahsia bulan kelahiran..JUN bebeh..hehe

Untuk Noorsahila Abdullah yang lahir di bulan Juni, berikut ini adalah rahasia bulan kelahirannya :

#1:* Berpikir jauh dengan visi yang kuat - ini tak tau betul ke tak
#3:* Sopan dan bertutur kata halus - kadang2 aku kasar jugak
#4:* Memiliki banyak ide - ooo..idea mengarut je bnyk
#5:* Sensitif - sangat la betul kot
#6:* Berpikiran aktif - sampai asik pikir yg bukan2 je
#7:* Ragu-ragu - selalunya lah
#8:* Cenderung menunda-nunda - sangat la betul..last minit person
#10:* Temperamental - maknanye aku pemarah ke..tak rasanye..hmm
#11:* Lucu dan suka humor - aku suka bergurau
#12:* Suka becanda - definitely yes
#13:* Memiliki kemampuan debat yang baik - tak kot...aku tak pandai becakap
#14:* Cerewet - not my part
#15:* Penghayal - fine..ini sgt la betul
#16:* Ramah - sometimes wit people i know
#17:* Patuh pada peraturan - nop..always brek the rules
#18:* Mampu menujukkan karakter - betul..tak pandai sorok
#19:* Mudah disakiti - selalu..
#20:* Mudah terserang flu - tak..tp kalau nanges..ingus berjejeh2 kelua..haha
#21:* Suka berdandan - aku suka melawa..haha..dan bergambar
#22:* Gampang bosan - x paham maksud ni..but sometimes i'll b the most boring person ever..
#23:* Pengeluh - huhu..bad habit
#25:* Sadar merek - ohh..aku tak paham ayat ni
#26:* Pengambil keputusan - bile terpaksa..yes
#27:* Keras kepala - tersangat lah betul..hehe



sumber: kuiz dari fb..lalala

2 comments:

♥ LeeN ♥ said...

gampang bosan tu maksudnye kita senang bosan. which is so true. ko tgklah berapa juta kali aku tukar layout aku. muahahahahaha. aku takleh stick kepada satu benda sebab bosan. heheh.

shiela said...

haha..yelah kot..itu pasal aku suka bosan ngan keje sbb asik wat mende yg sama ;p