Thursday, February 18, 2010

On Valentines day


On Valentines day
Originally uploaded by shiela_noor82
aku nye blog dah jadi mcm cerita bergamba pulak kan...huhu...ni semua pasal aku tak bnyk sgt cerita la...mental block..or should i say writer block..hee..ape-ape je la ek..

ok, saje nak share..cerita minggu lepas, time hari 'valentine' ...aku ngan sapid macam bosan tak tau nak wat ape..sebab gf die balik kampung..and obviously aku lak mmg takde gang kan..so, aku pun ajak die jalan-jalan ke IKEA..actually, tempat tu memang aku jarang pegi..boleh kira la berapa kali je aku jejak kat sana lam setahun..dan org cerita2 pasal makan meatball kat situ pun aku tak penah try..sampaila hari sabtu ari tu..baru sompat den nak melepak kat food court die..heh heh..

Ok, kitorang mkn mcm nak gile..full pewot tau..eh, tapi cam murah gak kan harga foods kat situ..not bad la..dan rasa nye pun mmg sedap..jadi, sesiapa tak penah rasa mkn kat situ lagi, sila lah pigi yer..dan kepada sapid, walopun ko habis pow aku beli makan tu sume..time kaceh la sbb jd date aku utk hari tu..haha..

Pic: sapid ngan makanan yg semua tu die punye..aku hanye cubit sesuap dua je...lalala...padan muke ko aku letak gmba buruk..sape suh ko tggalkan broadband kat s.alam..dah la kat umah xde tenet..kene potong..huhu...

ok la..gud nite..chow..

P.s: cool tak, blogging sambil tebaring n tutup sebelah mata..hee..habit aku, kalau nak tido..pastu nak msg2, aku ley bukak sebelah mata je..sbb lmpu hp terang sgt ;p ..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers