Tuesday, October 19, 2010

fenink

apabila aku bersendiri, xde lain aku pikirkan melainkan aku rasa negara malaysia macam semakin takde arah tujuan..mana wawasan 2020 yang selalu dilaung2kan sejak aku zaman sekolah..sejak kepimpinan bertukar ni, negara semakin hilang target..bercelaru lah..kejap nak jd negara pertanian, kejap nak jd 1 malaysia..camne ni..penin la aku..haha..boleh x..

tension je la isk..ape misi kita sbnanye ni..konsep 1malaysia tu sendiri pun tak berapa jelas..dah la dengan kepimpinan sekarang ni yang mcm2..adakah kita semakin menuju kejatuhan?..mcm kejatuhan melaka dulu2..? kdg2 tgk PM kite ni ok je..tp kadang2 agak suspicious jugak..ke kite kene bagi die masa nak workout balik negara ni..pls dont take it too long okeh PM..rasanye bile tgk feedback rakyat jelata ni, mcm x berapa menyebelahi datuk seri lah..i wish i can help..but i'm in doubt too..ngee..pity u..

hmm..susah jadi PM ni..baik aku senyap2 pigi tido je..okeh nite2..aku harap boleh tido nyenyak sbb selalunye mmg tak laa..bile aku dok pikir masalah negara cmni..adeh..tension..

p/s: saya sayang Malaysia..pls people jangan menyusahkan lg keadaan boleh tak?..tu, yg dok sebuk pegi lua negara canang keburukan negara tu..ko pahal weh..

1 comment:

ELLY said...

hahahha....kena tunggu ko jd PM...