Tuesday, October 12, 2010

sayang vs cinta vs kawan (berlainan jantina) :p

cinta = sayang
sayang = kawan

mana lagi best..aku rasa kan, kawan lagi best lah..sebab bile kawan, xyah nak pisah2..lagi2 bila kita sayang kat org tu kan..kan sakit bila nak berpisah2 ni..tapi, boleh ke lelaki kawan ngan pempuan..okeh..yang ni aku mcm konpius2 sikit..haha..aku rasa boleh kott..asalkan xde nak involve2 feeling..lebeh2 lagi kalau mmg kawan baik yang mcm mmg gile2 tu..cmtu la lebey kurang..

kesimpulannya..tak yah la nak becintan2 ni..tak best langsung..huhu..bile kite suka n serasi ngan org tu, kite kawan je la..baru best..lalala...okeh aku merepek di sini..

sbnanye tgh kelaparan dan mengidam nasik lemak nih..tapi......---> sila sambung ayat ..haha

2 comments:

LeeN said...

tapiiii. saya takut gemuk. sambung camtu ke?

chewah. shiela da keluar ayat serik. hehhe. aku takmo komen ape2 la. takmo. takmo. haha.

shiela said...

haha..ayat serik ke tuh..nak tuka lah..i'm waiting for the new adventure..how bout that..masa bekabung da abes..kalau org kawen tempoh edah lama..kalau org kapel edah die kejap je..wakaka..