Monday, October 4, 2010

lalala..bukan entry gembira :p

buat masa ni..aku adalah..

sikit2 emo..teringat2..tak boleh terima kenyataan..tp still cool sbb Allah kan ade..

aku juga rasa senyap..hp aku senyap je..kalau ade bunyi pun aku rs takut nak tgk sbb aku harapkan aku dpt la terima msg dr die lagi..tp, dlm masa yg sama aku tau, semua tu x kan kot..huhu..aku rindu lagi kat die..aku juga tau die pun sedih sama mcm aku..hey, lelaki pun sedih tau kalau berpisah2 ni..tp nak wat cmne kan..dah takdir katenye..kene lah terima..bukan kehendak kite..die selalu ingatkan, bukan semua kita nak kita dapat..huhu..betullah tu..

tapi, aku masih mengharap..aku harap die dtg balik..dan kali ni, back for good..and we live happily ever after..huhu..moga Allah tunjukkan jalan yg terbaik tuk kite..

again, tq so much to u..because with me all this yers..3 yers we've been together..go ups n down..i wont regret knowing u..

bukan semua okeh boleh terima eccentric person like me..dan bukan semua boleh baca hati aku..mcm die..hopefully everything will go fine for him..i miss him a lot..much..million2 miss..huhu..sabar2..


Daisypath Anniversary tickers