Monday, October 4, 2010

lagu dlm kehidupan...

seringkali, kalau kita rasa sesuatu, baik senang atau susah, selalu kita akan cuba kaitkan dengan sesebuah lirik lagu..kadang, seakan lagu tu dapat meluahkan apa yang kite rasa kan..huhu..selalu aku juga mcm tu..aku selesa lagi mendengar lagu2 daripada meluahkan dengan kata2..nasib baik ade you tube..hehe..leh layan lagu ape pn kite taip pangkal kata nye..nnt keluar la tajuk2 yg kdg2 tak penah dgr..hiks..

now, nak share ni je sebenanye :p

Lirik Lagu Melawan Kesepian - Dato Siti Nurhaliza

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku...

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

sumpah rasa sgt tak besst..huhu..cepat la masa berjalan...

3 comments:

Misz YaTie said...

lagu ni la slalu aku dengar mase putus dgn dia.. :(

shiela said...

tp kepergiannye mmg merubah segalanya kan..hehe

Misz YaTie said...

yup.. xde sorang pun tau ape yg kite rase.. kehilangan, sepi..semua tu jdk peneman setia.. hehhe..