Monday, August 15, 2011

Hari Ahad Saya

Ingat ek..semalam bersamaan 14ogos2011, dapat lagi aku berbuka puasa bersama2 coki...sebenarnye agak susah jugak nak berbuka puasa sama2 ni..tapi semalam diizinkan masa tu untuk aku..me so happy..wee..dapat lak makan kfc, makanan yang aku idam dalam minggu ni..hehe..pas bebuka tadi, coki bawak lak round2 naik motor round kampung jap..satu acara yang aku suke..mcm naik roller coster...plus, spend time tgk cite planet of the apes jugak ptg tu..ohh what a day :) ..

boring2 tunggu masa berbuka..zzzzzzzzzzz


ohh btw, smlm jugak setelah beberapa bulan..kereta aku akhirnya berbasuh juga..haha..punya lah sengkek aku smpai nak gi anta basuh kete pun aku x mampu..bukan ape..important thing 1st la..kereta kalo tak basuh x jadi ape pun..just semak mata memandang je lah..ni baru lah rim kete aku nmpak putih balik..haha..aritu membe aku smpai tak cam kete aku pasal die ingat rim aku kale putih..tp bile tak basuh dah lama, jd kale coklat..tu yg die tak cam tu..boleh :p

ok lah..itu aje..

6 comments:

ELLY said...

hahaha...dah agak dah ko jumpa shoki...

shiela said...

hehe..

kaSih.CinTa.GadiS said...

Sbb tulah dia x ajak ko Elly.. Kaco daun jek nnt!

abbi balqis said...

bila laagi ni nak boleh balik raya bahau skali.. :)

YaTie IzaTie said...

hopefully ade JODOH kalian.. amin...

shiela said...

hehe..aku senyum je la..xtau nk kate ape :p