Wednesday, February 22, 2012

ayah saya..

pagi tadi..aku borak2 ngan mak..sekali ternampak shampoo pantene kat atas meja solek bilik mak tu..time tu bapak aku tengah solat..aku tanye la mak aku.."mak beli shampoo ni kat hadnyai ke" ..sebab mak aku kan baru balik dari sana kan...pastu mak aku kate ha'a..aku pun tak de la pikir ape2..hehe

sekali bapak aku, boleh pulak menyampuk "ish korang ni..bising je aku nak sembayang.." pastu die sambung lagi "jangan kacau la..tu shampoo aku." ..hahaha..get it..bapak aku tamak tak mo bagi aku pakai shampoo tu sampai sanggup benti solat..pastu solat balik..semata2 nak ckp tu shampoo die...hahaha...

pastu lepas semua2 org siap..dan nak turun bawah..tengok2 awal2 lagi die angkut shampoo tu turun bawak pegi bilik air die kat bawah..kelaka gile okeh..aku gelakkan je..sebab nampak sangat die kedekut..hahaha..kalau korang tengok pun mesti gelak gak kot..ntah pape ntah :p

ok la..tu je cite ari ni..ihiks..
am i?..hee

No comments: