Friday, February 17, 2012

senyum je lahhh....

Hi All..

Tadi jalan2 kat fb T___T ..jalan2 la sgt kan..padahal 24-7 duk ngadap mende tu jek..haha..eh, sambung cite, aku terbaca quote ni; 

"Take a sweet smile when somebody insulted you. Sometimes a smile is enough to make them regret with their words."

Ahaa..suddenly teringat kes aku hari tu..kesah ni terjadi kat Masjid Negara..time nak solat jemaah..hmm...tau la kan, kalau nak solat jemaah tu, wajib lah kite penuh kan saf kan..then masa dah masuk waktu tu, aku pun pegi la menonong masuk saf tu..which is kat tengah2 tu..sebab aku tengok mcm kosong je takde orang..yang ade pun, sorang kakak ni yang kat belakang dari saf tu..die tengah solat sunat..aku pun selit je la..then duduk tunggu pak imam stat..

tetibe kakak kat belakang ni, cuit aku..then die marah2..tak silap time tu dah stat qamat dah..bebel lak die kate tu tempat die la..tak baik duduk depan orang solat la [time ni aku terpikir, kat mekah tu takpe je orang selit2 camtu..siap himpit2 lagi]..pastu muka kelat..mesti masa tengah die solat sunat tu lagi die marah2 kutuk aku lam hati die kan..sebab right after die selesai tu terus die marah2 aku n wat muka..haishh..aku pun senyum je cakap tak perasan and immediately say sorry..pastu imam pun stat solat..n lepas selesai tu salam2..

begitu la cite nye..tapi lepas tu aku tengok gak kakak tu..aku ushaaa jek..dalam hati aku baca surah innaa'toina tu sebab aku rasa sedih gile..huhu..sebab tetibe nak marah2 aku....memang dasar perempuan pendengus :p...aku ingat ni sampai bila2..teruk gile kan aku..hee..



No comments:

Daisypath Anniversary tickers