Sunday, February 5, 2012

update from me?

salam..

aku adelah bizi..cewahhh..statement poyo :p
bukan bizi tapi macam banyak berpikir..jadi aku cam malas nak update sangat..tapi jangan risau..aku dah upah pekerje untuk updatekan pasal aku sikit kat blog die..sile lah ke blog adik aku ye si elly untuk mengetahui perkembangan terlanjut tentang aku...huahahaha..

untuk ckecklist mac : (L to P) cincin, kain buat baju, product bodyshop
                                 (P to L) kemeja ( jeans, perfume, ahh sudoh..apo laie ni ek..huuu)
                                 baju tunang belum di tempah
                                 mekap sudah di booking.. 

checklist jun : mekap artis :p, pakej pelamin, dewan, tempat nikah....barang2 beli lps tunang laa..hhuhuhu

kesimpulan: banyak nyeeee nak belanja ni weh...need elly consultation on budget..brg2 tuk goodies belum decide lagik..theme color sudah ade..gediks..sebenarnye rancang ngan incik H, takmo sanding2 ni..tapiiiii, i can't resist the gourgeosness of the dress..plus, mak cakap buat pelamin laa..senang nanti nak amek2 gamba..you can't emagine how striking the color i choose for myself..and its contra with Incik H sebab he is very the shy one..n color tuk die x sama ngan aku..jadi kitorg tak sedondon la..haha..funny..aku tanye banyak kali kat die..ok ke awk..ok ke..betul ni..die ok ok kan je..malas nak layan aku sgt letew..kelaka gile...aku tau awal lagi kan..tapi aku tengok semua orang pun dah book dari awal..even majlis bln 12 pun dah ade org book..huuu...takut lak aku..oh by the way, aku nak kene pegi kursus kawen again..mencik..nyesal gi koyakkan sijil dulu tu..isk2..

ok la daa...

at 30's my bottom is getting bigger..how how how...huuu

1 comment:

ELLY said...

hahaha...ader2 jer ko ni...x psl2 kena gi kursus kawen lg...weh jgn lupa cameraman...penting gak tu...dah pakai jangok2 mesti la nak tgk pic yg cntik kan...

Daisypath Anniversary tickers