Sunday, February 15, 2009

about my title blog..

title blog sepi itu indah ni kan..agak emosi untuk aku yg mcm ganas ni kan..hee..
actually, tajuk tu aku amek sempena buku cerita yg aku paling suka bace mase aku zaman remaja dulu..tajuk die sepi itu indah i think by lamia aimal kot..ingat x ingat la aku..

tp yg pasti, novel ni adalah novel cinta pertama yg aku baca mase umur belasan thn la..untuk pengetahuan korg, aku ni mcm pikiran lmbat membesa sikit..kalo dulu kan budak2 yg da msk sekolah menengah ni dorg cm da mula belaja2 nak becinta kan..aku lak sibuk ngan adik2 aku main masak2 la, lumba basikal la, main kat longkang blkg umah..hehe..

so, nak dijadikan cerita, novel ni mmg da lame gile mak aku simpan lam laci, tp yela kan, time tu aku mane bace novel yg jenis cnta2 ni..aku lebeh kepada novel siri penyiasatan tu..dulu2 kan bnyk jual..heh..sbnanye malu la nak bace..karang, adik2 aku tgk or parents aku tgk dorg mesti cm gelak ke kan..haha..sungguh xmatured aku ni..

pastu, ade satu hari tu, aku tergerak la nak bace..sbb aku dok usha je selama ni..n dulu hobi aku mmg la membaca novel..pastu bile aku stat je page 1, pg 2, pg 3..haa, ko..melekat terus bace cite tu..feel beb..haha..bes pulak kan..so, jadi la novel tu novel feveret aku..tau x, ade la dlm 10 kali jugak aku bace cite ni..pakkal je novel tu dah ilang..kalo x, mau aku bace lg..huhu..ntah ape yg aku suke sgt, aku pun xtau...nape ek..ade sape2 penah bace novel sepi itu indah x kat sini..hehe..

begitu lah cerita nye..maka jadinya aku letak lah tajuk Sepi Itu Indah untuk blog aku..N i love the words so much sbb mmg kdg2 akan terasa kesepian tu sesuatu yg bes..kdg2 je la..most of the time, kite mesti la suke berteman kan..ceh..jgn tipu la korg..

oo aku mmg knkdg suke emosi..tpp emosi stail yg lebeh rock..mcm rock kapak tu...haha..ntah pape la aku ni..tgh boring ni..ok chow..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers